Åh..

Glömde nämna vad som utlöste min senaste ångestattack.. Ni vet när jag får svårt att andas o jag får en järnring runt hela bröstet som gör så jävla ont att jag inte kan röra mig? och järnringen går runt hela mig så även ryggen gör ont?
Och hela ryggen, bröstet och halsen krampar.. Ja, ändå upp i käken..  .. Den ja.

Jo.. Igår kom någon fram till att jag är överviktig.. och nu menar jag inte viktig som i viktig utan VIKTig..
Japp. Jag är tjock.

Men det visste vi ju redan.
Men jag  h a t a r   när andra säger det till mig.
Och sen berättar att jag måste gå ner i vikt..
och  att jag måste sluta ta smör på mackorna, jag måste äta rätt.
och att jag måste träna, gärna hela tiden..
Så jag blir underviktig igen.
Gärna snabbt som fan.
Varför kan jag inte bara få göra detta i min egna jävla takt?
Jag vet hur jag funkar, jag tar en dag i taget.
Jag äter sakta, och slutar äta när jag är mätt.
Jag äter inte lika mkt godis längre.. även om ingen tror mig.
Nu ska jag bara försöka få rutin på tränandet.
Ska försöka träna en gång i veckan nu. Sen ökar jag på det efter hand.
Så... SÅ vill jag göra.

Orkar inte med mina ångestattacker..
Dom gör så ont.. så ont..


Hade så ont,  och hade det så länge att jag va tvungen att gå o lägga mig för att kunna slappna av
Absolutely fucking p e r f e c t

Kommentarer
Postat av: sanna

kramar

2008-12-28 @ 14:57:30
Postat av: Anonym

säg bara till när du vill förljamed ut och gå ;)

lovar att inte dra med dej på en av mina 4h rundor :P

du vet var man hittar mej 99,9% av tiden

2008-12-29 @ 21:03:29

Over here you can leave a comment:

Name:
Do you want me to remember you?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Write your comment here:

Trackback
RSS 2.0