two bodies - one mind


Jag är egentligen mycket smalare, förstår du.
(Jag har inte hunnir börja på kuren ännu.)
Jag är starkt engagerad i miljöfrågor.
(Eller, jag gör ingenting, men jag håller med om allt dom säger.)
Jag är egentligen spontan, och älskar överraskningar.
(Bara inte alltid, om det blir sådär helt plötsligt.)
Jag hittar egentligen alltid precis rätt sak att säga.
(Men kanske oftast dagen efter att jag skulle ha sagt det.)
Jag blir egentligen aldrig sur för bagateller.
(Men ibland verkar dom små sakerna så jävla stora.)
Det finns ett annat jag - Ett bättre jag - Den jag egentligen är.
Men hon är gömd på insidan.

Klicka här för orginalet, gör det.
It's worth it.






Kommentarer

Over here you can leave a comment:

Name:
Do you want me to remember you?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Write your comment here:

Trackback
RSS 2.0