Konsten att ha dåligt samvete


Det är sjukt varmt idag. Jag smälter bort.
Svetten bara rinner nerför pannan och mellan brösten.

måste-ha-glass


Tur att man köpte två liter glass igår.
Den där extra smaskiga glassen.

Vit-, choklad- och mörkchokladglass med chokladsås.
Chokladchock!


Jag och bästisen har ingått en pakt.
Vi får inte äta godis/glass/kakor på vardagarna utan bara på fredag, lördag och söndag.

Tuuur att det är söndag idag..
Annars hade jag verkligen kreverat här i värmen.


Har dock inte riktigt förstått hur jag ska klara mig i dundervarma turkiet i september.
Dit ska jag och bästisen, därav pakten. Det är nämligen en gå-ner-i-vikt-och-bli-gudomligt-smal-pakt.
Kommer ju vara ännu varmare i turkiet i september.
Tur att vi har nära till vattnet då.



Frågade sambon om han ville ha glass.
Han sa nej.



Får la helt enkelt äta glass o bli tjock i min ensamhet då
Bästisen är på stranden med okänd person
Sambon spelar datorspel online
Jag äter glass o blir tjock

Kommentarer

Over here you can leave a comment:

Name:
Do you want me to remember you?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Write your comment here:

Trackback
RSS 2.0