Fjärilar i magen

Det var längesen jag såg dig
men bilderna väcker minnen i mig.
Jag undrar hur det hade kunnat bli
om det hade blivit vi.
Hade vi busat och haft hemliga tecken?
Hade vi älskat under varma täcken?
Hade du lekt med fingrarna över min hud?
Hade vi haft våra egna små ljud?
Hade du gjort mig lycklig och glad?
Eller hade vi bråkat var dag?
Hade du fortfarande känts speciell,
och gett mig fjärilar i magen varje kväll?
Ibland försöker jag sluta tänka
när tankarna mig försöker sänka.
Vill inte tänka, vill inte veta
för om jag visste, skulle jag inte sluta leta.
Du gav mig några lyckliga dar
ingen visste om vi skulle bli ett par.
Jag vet inte vad jag egentligen kände för dig
Eller vad du egentligen kände för mig.
Längesen jag såg dig, hoppas du mår bra
du ger mig fjärilar i magen även idag.

Kommentarer

Over here you can leave a comment:

Name:
Do you want me to remember you?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Write your comment here:

Trackback
RSS 2.0