Till Tobbz

Just när det känns som om allt blir värre och värre
Så kommer du och gör mina tårar färre.
Även om vi inte känt varandra så lång tid
Så vet vi när den andra är på glid.
Du är klippan när det stormar som mest
Du är riddaren som kommer i rustning på sin vita häst.
Du är ljuset i den becksvarta natten
För dig kan jag gå genom eld och vatten.
Jag vill alltid vara vän med dig,
Vem skulle annars ta hand om mig?

Jag vill hjälpa dig ur dina plågor,
rädda dig från alla som ställer frågor.
Jag vill ta över din smärta
och bearbeta bort den från ditt hjärta.
Hjälpa dig att må bra
Finnas för dig var da'.
Jag kan inte ta din pappa tillbaka,
men jag vet att han alltid över dig kommer vaka.
Jag vill trösta och ta hand om dig när du vill gråta,
Hjälpa dig när livet ser ut som en stor jävla gåta.

Även om jag ibland glömmer att ringa eller inte är där,
Så finns du alltid i mitt hjärta där jag dig och vissa andra bär.
Så lyssna på mig när jag för en gångs skull säger något vist,
att livet ditt inte alltid varit rättvist.
Men lev livet och skit i vad andra säger.
Och nångång kanske du hittar den rätta bland alla tjejer.
Sålla bort dom som idioter är,
och hitta en som du alltid vill hålla kär.
Gör saker för dig egna skull , inte för någon annans,
kanske kan du då hitta balans.
Men vad som än händer så finns jag alltid nära,
och hjälpa dig att din börda bära.
Så snälla Tobbz, lämna aldrig mig,
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig.

Kommentarer
Postat av: sanna

Riktigt fint. Hade jag varit tobbz hade jag blivit riktigt rörd..

2008-11-05 @ 17:53:24
Postat av: huntard

flicka liten... du vet att jag bara är en useless jävla idiot... men tack för att du försöker se någonting positivt i det ;)

2008-11-05 @ 21:04:10

Over here you can leave a comment:

Name:
Do you want me to remember you?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Write your comment here:

Trackback
RSS 2.0